Huisregels

Huisregels
Om een goede service aan al onze klanten te garanderen, zijn wij zo vrij u te vragen om de volgende regels in acht te nemen.
Een gemaakte reservering, telefonisch, via de email of ter plaatse wordt als definitief beschouwd. Wij werken nooit met opties. Dit om voor de gasten die wel serieus gebruik willen maken van de Wellness de toegang te kunnen garanderen. 

1. Algemeen
a. Leden moeten zich onvoorwaardelijk aan de huisregels houden. 
b. Het is niet toegestaan te roken in alle ruimtes van het centrum en bij de hoofdingang van het pand van Karin’s Health & Wellness. 
c. Het is niet toegestaan om eigen eten of frisdranken in de Wellness te nuttigen.  

2. Toegang
a. De toegang tot het centrum is alleen mogelijk met een geldig Karin’s Health & Wellness sportabonnement. Bij elk bezoek moet deze card door de paslezer worden gehaald. 
b. Kleding kan in de kleedruimte worden opgehangen en persoonlijke spullen kunnen in de daarvoor bestemde lockers. Laat geen waardevolle spullen onbeheerd achter. Gevonden voorwerpen worden 1 maand bewaard. 
c. Voor vragen over een bepaald programma, het gebruik van de groepslessen of het gebruik van de Wellness-faciliteiten kunt u terecht bij het personeel. 
d. Spullen die worden gebruikt tijdens de les dienen na afloop netjes op de plaats te worden teruggelegd. 
e. Het gebruik van de pas is verplicht. U kunt niet zonder pas het Sportcentrum betreden. Bent u uw pas vergeten? Meld dit dan bij de balie.  
f. Bent u uw pas verloren of kwijt? Via een mutatieformulier kunt u een nieuwe pas aanvragen. Kosten € 10,-.
g. Lockers mogen niet worden gereserveerd. 

3. Kleding
a. Het is alleen toegestaan om met schone sportschoenen of niet afgevende sportschoenen te sporten. 
b. Het dragen van gepaste sportkleding is verplicht. 
c. Er mogen geen spullen in de lockers worden achtergelaten.
d. Lockers mogen niet langdurig of vast door u als lid worden gereserveerd. Deze zijn toegankelijk voor ieder lid van de sportschool. 
e. wanneer je gaat zitten in de sauna, op de Jacuzzirand of het meubilair, maak dan gebruik van de handdoek.

4. Hygiëne
a. Het is verplicht een handdoek mee te nemen tijdens het sporten. 
b. Veegt u zoveel mogelijk uw voeten als u binnenkomt. Dit om te voorkomen dat vuil zich makkelijk door de ruimtes verspreidt. 
c. Een schoon toilet is het halve werk en een beter gezicht. Valt er iets op te grond, raapt u het dan op en stop het in de prullenbak. 
d. douchen is verplicht alvorens gebruik te maken van de faciliteiten (Jacuzzi,, stoomcabine, sauna)
e. Het is streng verboden in ons complex producten toe te voegen in de jacuzzi.

5. Veiligheid
a. Er hangt een verbanddoos bij de ingang van het complex. 
b. Bij ons is er altijd personeel aanwezig. Alarmeer ons bij een ongeluk. 
c. Bij diefstal of in geval van dreigende situaties doen wij direct aangifte bij de politie.
d. Karin’s Health & Wellness houdt zich niet aansprakelijk voor eventuele vermissing of diefstal van door de gast meegebrachte goederen of waardevolle voorwerpen en aanvaardt geen aansprakelijkheid voor letsel aan personen en/of schade aan goederen.

6. Wellness
a. In het Wellness-gedeelte dient u gebruik te maken van badkleding, badjas, handdoek en slippers. U kunt deze ook bij ons huren. Informatie kunt u krijgen bij de balie. 
b. In het Wellness-gedeelte heerst er rust, wat een weldaad zal zijn voor uw lichaam en geest. Even afsluiten na een goede workout of gewoon even relaxen. In de avonduren kunt u enig geluidsoverlast ervaren zoals bij de Powersteps, Zumbales en Box-lessen. 
c. Kinderen vanaf 7 jaar zijn welkom in het Sportcentrum. Er dient echter altijd een volwassene bij te zijn. 
d. U dient zich van te voren op te geven voor het betreden van de Wellness in het boek bij de informatiebalie. Hierop geeft u aan op welke dagen u het Wellness wilt betreden en hoe lang. U geeft hier tevens op aan of uw lidmaatschap dit toelaat of dat u na afloop betaald voor het betreden van het Wellness-gedeelte. 
e. Houd rekening met gasten in andere ruimtes zodat ook zij zich kunnen ontspannen.
f. storend gedrag, verbaal of non-verbaal alsmede ongewenste intimiteiten zijn niet toegestaan. Gasten die zich hier niet aan houden dienen onverwijld, na volledige betaling Karin Health & Wellness te verlaten.
g. Volg de aanwijzingen van je gastheer/gastvrouw op.
h. Instellingen van de sauna apparatuur worden door de klanten niet gewijzigd.
i. Wanneer schade aangebracht wordt door het door u gehuurde complex bent u verplicht de herstelling van deze schade te vergoeden.
j. Het is niet toegestaan foto- of filmopnamen te maken van de gasten die gebruik maken van de Wellness.
k. Karin’s Health & Wellness behoudt zich te allen tijde het recht voor om gasten te weigeren

7. Reserveringen
a. Een reservering kan op de volgende 3 manieren gebeuren: aan onze infobalie tijdens de openingsuren, per telefoon of per email.. Iedere vorm van reservering impliceert automatisch en van rechtswege dat u zich akkoord verklaart met de toepassing van de onderhavige Algemene Voorwaarden
b. Bij reservering altijd uw GSM-nummer en e-mailadres vermelden.
c. Bent u in het bezit van een Cadeaubon, gelieve dit tijdens het maken uw reservering te melden en de bon steeds mee te brengen.
d. Aanbiedingen en promoties zijn steeds beperkt en nooit combineerbaar met eventuele andere kortingen of pakketten in arrangement vorm

8. Annulering Wellness arrangement en Wellness en Massage
a. Afspraken voor de Wellness kunnen enkel geannuleerd worden tot 7 kalenderdagen voor de afspraak. In het geval u toch annuleert binnen de 7 kalenderdagen, stellen wij een forfaitaire schadevergoeding van 50% aan. Indien u na 48 uur op voorhand annuleert, stellen wij een schade vergoeding van 100% aan. Het tijdstip waarop de annulerings mail verzonden is zal als bewijs genomen worden.
b. Afspraken voor de Massage kunnen enkel kosteloos geannuleerd worden tot 48 uur van te voren. Annuleert u de massage afspraak 24 uur van te voren dan berekenen wij 50% en 100% bij 12 uur van te voren. 
c. Voorschotten worden nooit terug betaald, indien u een annulering doet van een reservering die langer dan 7 kalenderdagen op voorhand valt, dient u de reservering diezelfde dag te verplaatsen, zoniet vervalt uw voorschot. De reservering kan slechts 1 keer verplaatst worden.
d. Bent u te laat, om welke reden dan ook, dan brengen wij geen bedrag in mindering en gaat af van uw tijd van de behandeling.
e. Wanneer u verstek laat voor uw reservering dient u onmiddellijk 100 % van de door u gemaakte reservering over te maken op ons rekeningnummer. Indien wij binnen 7 dagen uw betaling niet hebben ontvangen zijn wij genoodzaakt om een extern incasso bureau in te schakelen. Alle hieraan verbonden incasso kosten komen dan voor uw rekening, zoals de rente in rekening tegen het Europees wettelijke Tarief en een minimale administratiekosten van 50 euro.
f. Wij houden ons altijd aan dezelfde regels, voor iedereen en houden daarom geen rekening met privé redenen

Bij Karin’s Health & Wellness gelden huisregels om ervoor te zorgen dat iedereen op gezonde en verantwoorde wijze kan onthaasten en ontspannen. Mocht je vragen of suggesties hebben ten aanzien van onze huisregels neem dan s.v.p. contact met ons op


Share by: